Komunikowanie a kapitał społeczny

19.04.2010

Nasza firma na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego opracowuje diagnozę obszaru komunikowania do Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego w Polsce do roku 2020.

SmartNet Research&Solutions na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego podjął się diagnozy obszaru komunikowania w ramach opracowania Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego w Polsce do roku 2020.

Efektem prac będzie obszerny raport oraz krótka synteza, będąca jednym z rodziałów oficjalnej Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego 2011-2020. Przygotowywana diagnoza koncentruje się na zagadnieniach komunikowania: mediach, nowych narzędziach komunikacyjnych, trendach w ich wykorzystaniu, wpływu nowych technologii na zmiany w modelach komunikowania, oraz wpływu tych przemian na kapitał społeczny w Polsce. Pracami zespołu tworzącego raport i syntezę kieruje dr Dominik Batorski. W skład zespołu weszło kilkunastu ekspertów i analityków, w tym m.in. dr Mirosław Filiciak, Mateusz Halawa i dr Alek Tarkowski.

Zapraszamy do lektury informacji o innych naszych działaniach w dziedzinie badań społecznych .