Programy lojalnościowe w Internecie

22.02.2010

Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych przez firmy sprzedające poza Internetem - blok tematyczny na X Kongresie Programy Lojalnościowe

Zapraszamy na X Kongres Programy Lojalnościowe (Kraków, 25-26.03.2010) organizowany przez Informedia Polska. Tematem Kongresu będą "Perspektywy programów lojalnościowych na rynku polskim - najnowsze trendy i rozwiązania.

W programie kongresu znalazł się blok na temat wykorzystania Internetu w tworzeniu programów lojalnościowych. Prezentację podsumowującą polskie i zagraniczne doświadczenia na temat stymulowania lojalności Klientów online pod tytułem "Skuteczne sposoby budowania lojalności w Internecie. Jak wykorzystać obecność w sieci do zwiększenia sprzedaży tradycyjnej" przedstawi Jan Zając. Następnie studium przypadku społeczności klientów BZ WBK pt. "Crowdsourcing sposobem na budowanie lojalności" zaprezentuje Katarzyna Prus-Malinowska.

Poza programami lojalnościowymi tworzonymi przez firmy sprzedające produkty i usługi online, Internet jest też coraz częściej wykorzystywany przez podmioty działające w "tradycyjnych" branżach. W tym celu wykorzystuje się strony firm bądź specjalnie tworzone serwisy internetowe poszczególnych marek czy akcji marketingowych, ale także charakterystyczne dla Internetu rozwiązania interaktywne – fora dyskusyjne, blogi i mikroblogi, profile w serwisach społecznościowych, itd. W przypadku świadomej obecności w Internecie celem jest podkreślenie relacji z klientami, pokazanie ich znaczenia, czy wręcz - nawiązanie dialogu. Więcej na ten temat na X Kongresie Programy Lojalnościowe.

Jeśli chciałbyś wykorzystywać Internet i inne nowoczesne technologie w celu zwiększania lojalności klientów - skontaktuj się z nami.

Sprawdź też nasze usługi w obszarze wykorzystania wiedzy o obecnych klientach, a także zastosowania w obszarze społeczności internetowych.