Badania społeczne i marketingowe
Bogate doświadczenia z nieszablonowych badań i innowacyjne podejście pozwalają nam dostrzec więcej. Każde badanie jest dla nas nowe i niepowtarzalne. Wyniki skomplikowanych analiz jesteśmy w stanie przedstawić w sposób prosty i zrozumiały.
Masz już dość powtarzalnych badań, które nie wnoszą nic nowego? Czujesz, że brakuje Ci istotnych informacji? My działamy inaczej. Bogate doświadczenia z nieszablonowych badań i innowacyjne podejście pozwalają nam dostrzec znacznie więcej. Każde badanie jest dla nas nowe i niepowtarzalne. Wyniki skomplikowanych analiz jesteśmy w stanie przedstawić w sposób prosty i zrozumiały.
Co?
- Doradztwo badawcze: doradzimy, jak przeprowadzić badanie czy wybrać wykonującą je firmę. Pokażemy też, jak wiele wartościowych informacji można otrzymać analizując dane pochodzące z bezpłatnych źródeł.
- Konsultacja metodologiczna oraz pomoc w stosowaniu zaawansowanych i innowacyjnych podejść oraz w konstrukcji nowych narzędzi badawczych
- Zaawansowane analizy ilościowe w oparciu o dane, do których już masz dostęp – często wcale nie trzeba finansować kolejnych badań, żeby dowiedzieć się znacznie więcej niż wiesz teraz.
- Bierzemy także udział w realizacji badań, zwłaszcza internetowych – zobacz Badania w internecie
Jak?
Punktem wyjścia jest indywidualna, niepowtarzalna sytuacja i potrzeby klienta. Działamy w oparciu o zdobyte doświadczenia i kontakty oraz unikalne kompetencje naszych pracowników i współpracowników.
Dla kogo?
• Dla firm i instytucji chcących prowadzić badania na własną rękę.
• Dla firm i instytucji, które chcą zlecić badania.
• Dla firm badawczych, które chciałyby zrobić coś nowego i nowatorskiego.
Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl