FanPage Trender - premiera na Social Media Standard

05.12.2010

FanPage Trender, nasze narzędzie analityczne wspomagające prowadzenie fan page'ów na Facebooku, będzie miało premierę na konferencji Social Media Standard

Podczas konferencji  Socia Media Standard 2010 swoją premierę będzie miał FanPage Trender, nowe narzędzie stworzone przez SmartNet Research&Solutions.

W trakcie konferencji zostaną przedstawione wyniki analiz największych polskich profili z różnych kategorii prowadzonych przy użyciu tego narzędzia. Znacznie więcej informacji dostępnych będzie w raporcie InternetStandard o socialmedia w polskim biznesie internetowym, który ukaże się 17 grudnia 2010 r.

FanPage Trender to narzędzie dla osób zarządzających profilami firmowymi (fanpage) w serwisie Facebook. Pomaga agencjom interaktywnym i ich klientom w prowadzeniu interaktywnej komunikacji z fanami marki i pozwala monitorować konkurencyjne marki.

FanPage Trender zbiera i analizuje informacje na temat aktywności fanów profilu (zarówno na wallu, jak i w aplikacjach) oraz umożliwia porównania w czasie i między profilami (zarówno profile należące do jednej firmy, jak i konkurencyjne). Dostarcza także syntetycznych wskaźników do oceny aktywności fanów i interaktywności profilu. Wszystkie informacje są prezentowane w prostych interfejsach graficznych i na wykresach. Dane można eksportować do formatu csv. FanPage Trender to aplikacja działająca w modelu software as a service. Opiera się na danych pobieranych przez Facebook API, zgodnie z regulaminem Facebooka.

To narzędzie powstało w listopadzie 2010 r. Obecnie jest używane i testowane przez pierwszych klientów, w tym m.in. PlusGSM, Bank Zachodni WBK, Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Agencję 121PR, Agencję Galileo, UPC oraz Agorę (m.in. Gazeta.pl i Wyborcza.pl).

Więcej informacji już wkrótce na stronie FanPage Trender.

Już wkrótce rozpoczną się testy nszego kolejnego narzędzia analitycznego - WebTrendera, narzędzia dostarczającego w szybki i prosty sposób kluczowych informacji o ruchu na stronach WWW, przeznaczonego przede wszystkim dla sklepów internetowych.