Kampania wyborcza w sieci - wybory samorządowe 2010
Nowy raport - wszystko o kampanii wyborczej w internecie
Dziś na konferencji w Instytucie Spraw Publicznych został nareszcie udostępniony raport "Kampania w sieci", pod redakcją dr Jana Zająca i dr Dominika Batorskiego. Badania zostały zrealizowane przez SmartNet Research & Solutions na zlecenie Instytutu Spraw Publicznych. Wśród autorów raportu przeważają pracownicy naszej firmy.
Raport podsumowuje pierwsze tak duże w Polsce badania działań podejmowanych przez partie i kandydatów podczas kampanii wyborczej w Internecie. Dokonaliśmy wszechstronnej diagnozy wykorzystania kanałów internetowych przez polskie partie i polityków, przy pomocy specyficznych narzędzi i metod wykorzystywanych w badaniach Internetu i społeczności internetowych (m.in. Fanpage Trender). Badanie objęło wszystkich 592 kandydatów na urząd prezydenta miasta oraz próbę kandydatów z innych szczebli samorządu i na inne urzędy.
Prowadziliśmy także badania "Wyborca w sieci" na temat udziału w wyborach i kampanii zwiększających frekwencje, a także analizy działań polskich partii na Facebooku - zapraszamy do lektury!
Pełen tekst raportu "Kampania w sieci" można pobrać tu: http://www.slideshare.net/FanpageTrender/kampania-w-sieci-8467803
Tak natomiast wygląda skrócona prezentacja wyników:
Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl