Testy FanPage Trendera i jego pozytywne recenzje
Ponad 100 testerów, klienci wśród największych agencji i ich klientów i pozytywne recenzje - testy FanPage Trendera rozkręcają się.
Ponad 100 osób skorzystało już z możliwości testowania FanPage Trendera, naszego nowego narzędzia analitycznego wspomagającego działania marketingowe na Facebooku. Wśród testerów znalazły się zarówno agencje interaktywne i PRowe, jak i wolni strzelcy oraz firmy same prowadzące swoje działania w społecznościach internetowych. Niektórzy spośród testerów przeszli już na dostęp komercyjny, dający więcej opcji i dłuższą historię danych.
W ciągu ostatniego miesiąca w sieci pojawiło się kilka tekstów o naszym narzędziu:
- http://antyweb.pl/fanpagetrender-pl-swietne-narzedzie-do-weryfikacji-dzialan-na-facebooku/
- http://blog.kurasinski.com/2010/12/30/gdybym-byl-inwestorem/
- http://sempre-pr.pl/2011/01/fanpage-tender-zmierz-fanpage-swoj-i-konkurencji/
- http://blog.kurasinski.com/2011/01/11/fan-page-trender-nie-tylko-wielkosc-ma-znaczenie/
Poza tym Paweł Lipiec wykorzystał dane z FanPage Trendera w swoim przeglądzie aktywności banków na Facebooku (można o tym przeczytać na stronach PR News) , zaś w Szopek Magazine pojawił się raport o markach odzieżowych na Faceboooku, oparty na naszych danych.
Przypomnijmy, że wcześniej FanPage Trender był wykorzystany w raporcie Social Media Standard 2010 - skrót informacji można obejrzeć w prezentacji na Slideshare.
Jeśli jeszcze nie sprawdzałeś, co może dać Ci korzystanie z FanPage Trendera, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na tej stronie.
Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl