Testy FanPage Trendera i jego pozytywne recenzje

02.02.2011

Ponad 100 testerów, klienci wśród największych agencji i ich klientów i pozytywne recenzje - testy FanPage Trendera rozkręcają się.

Ponad 100 osób skorzystało już z możliwości testowania FanPage Trendera, naszego nowego narzędzia analitycznego wspomagającego działania marketingowe na Facebooku. Wśród testerów znalazły się zarówno agencje interaktywne i PRowe, jak i wolni strzelcy oraz firmy same prowadzące swoje działania w społecznościach internetowych. Niektórzy spośród testerów przeszli już na dostęp komercyjny, dający więcej opcji i dłuższą historię danych.

W ciągu ostatniego miesiąca w sieci pojawiło się kilka tekstów o naszym narzędziu:

Poza tym Paweł Lipiec wykorzystał dane z FanPage Trendera w swoim przeglądzie aktywności banków na Facebooku (można o tym przeczytać na stronach PR News) , zaś w Szopek Magazine pojawił się raport o markach odzieżowych na Faceboooku, oparty na naszych danych.

Przypomnijmy, że wcześniej FanPage Trender był wykorzystany w raporcie Social Media Standard 2010 - skrót informacji można obejrzeć w prezentacji na Slideshare.

Jeśli jeszcze nie sprawdzałeś, co może dać Ci korzystanie z FanPage Trendera, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy dostępny na tej stronie.