Aktualności

18.04.2011

Po raz pierwszy tak dokładne szacunki liczby polskich profili firm i marek na Facebooku, rankingi ich popularności i aktywności fanów oraz zestawienie treści najchętniej komentowanych i „lajkowanych” przez użytkowników serwisu – prezentujemy wyniki pierwszej edycji badania Fanpage Trends, przygotowanego przy użyciu narzędzia Fanpage Trender przez SmartNet Research & Solutions.

Więcej »
19.03.2011

Prezentacja projektu FanPage Trender w najnowszym numerze pisma o biznesie technologicznym.

Więcej »
19.03.2011

Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca pt. "Sukces czy klęska? Mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych.".

Więcej »
15.03.2011

Nasza firma wspiera 2 konferencje, organizowane w Warszawie i Gdańsku.

Więcej »
07.03.2011

Używając FanPage Trendera, wyjaśniamy skasowanie fanpage’ów Croppa i House’a i jeszcze bardziej tajemnicze przetrwanie profilu Reserved

Więcej »
02.02.2011

Ponad 100 testerów, klienci wśród największych agencji i ich klientów i pozytywne recenzje - testy FanPage Trendera rozkręcają się.

Więcej »
23.12.2010

Wyniki badań fan page'ów na Facebooku wykonanych naszym nowym narzędziem FanPageTrender znalazły się w raporcie Internet Standardu Social Media.

Więcej »
11.12.2010

Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z Blog Forum Gdańsk pt. "Psychologiczne i społeczne mechanizmy blogowania".

Więcej »
05.12.2010

FanPage Trender, nasze narzędzie analityczne wspomagające prowadzenie fan page'ów na Facebooku, będzie miało premierę na konferencji Social Media Standard

Więcej »
09.06.2010

Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z X Kongresu E-MARKETINGU pt. "Marketing szeptany i wirusowy w sieciach społecznych"

Więcej »