Aktualności
Po raz pierwszy tak dokładne szacunki liczby polskich profili firm i marek na Facebooku, rankingi ich popularności i aktywności fanów oraz zestawienie treści najchętniej komentowanych i „lajkowanych” przez użytkowników serwisu – prezentujemy wyniki pierwszej edycji badania Fanpage Trends, przygotowanego przy użyciu narzędzia Fanpage Trender przez SmartNet Research & Solutions.
Więcej »Prezentacja projektu FanPage Trender w najnowszym numerze pisma o biznesie technologicznym.
Więcej »Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca pt. "Sukces czy klęska? Mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych.".
Więcej »Używając FanPage Trendera, wyjaśniamy skasowanie fanpage’ów Croppa i House’a i jeszcze bardziej tajemnicze przetrwanie profilu Reserved
Więcej »Ponad 100 testerów, klienci wśród największych agencji i ich klientów i pozytywne recenzje - testy FanPage Trendera rozkręcają się.
Więcej »Wyniki badań fan page'ów na Facebooku wykonanych naszym nowym narzędziem FanPageTrender znalazły się w raporcie Internet Standardu Social Media.
Więcej »Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z Blog Forum Gdańsk pt. "Psychologiczne i społeczne mechanizmy blogowania".
Więcej »FanPage Trender, nasze narzędzie analityczne wspomagające prowadzenie fan page'ów na Facebooku, będzie miało premierę na konferencji Social Media Standard
Więcej »Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z X Kongresu E-MARKETINGU pt. "Marketing szeptany i wirusowy w sieciach społecznych"
Więcej »Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl