Aktualności
"Liderzy opinii i liderzy zachowań: sieci społeczne w marketingu" - wystąpienie Dominika Batorskiego na konferencji Social-Impact.
Więcej »Udostępniamy prezentację Dominika Batorskiego, gościa specjalnego kongresu PIKE, pt. "Technologie informacyjno-komunikacyjne i przemiany społeczne".
Więcej »Nasza firma na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego opracowuje diagnozę obszaru komunikowania do Strategii Rozwoju Kapitału Społecznego w Polsce do roku 2020.
Więcej »O liderach opinii i liderach zachowań oraz o wykorzystaniu sieci społecznych w marketingu - Dominik Batorski na konferencji Social Impact
Więcej »Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca z X Kongresu Programy Lojalnościowe w Krakowie
Więcej »Udostępniamy do pobrania prezentację Jana Zająca "Marketing, relacje i sieci społeczne - wyniki badań Facebooka"
Więcej »Ciekawe informacje i komentarze o reklamie w społecznościach internetowych oraz o pomiarze skuteczności kampanii reklamowych online ukazały się w raporcie Internet Standard o polskim rynku reklamy internetowej.
Więcej »Prezentacja raportu z badań etnograficznych "Młodzi i media: nowe media a uczestnictwo w kulturze" i dodatkowe analizy danych ilościowych.
Więcej »Wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych przez firmy sprzedające poza Internetem - blok tematyczny na X Kongresie Programy Lojalnościowe
Więcej »Dominik Batorski przedstawił diagnozę stanu społeczeństwa informacyjnego w województwie opolskim na konferencji "Opolskie2010: wyzwania i szanse e-rozwoju".
Więcej »Masz pytanie?
Zadzwoń +48 22 390 62 94
lub napisz info@snrs.pl